lys i mørket

Jeg er superglad for spisepladsen i mit køkken, men jeg er ikke helt tilfreds med løsningen på lys. For tiden troner lampen Dog på mit køkkenbord, men den optager en god bid af overfladen og jeg vil gerne have en lampe, som kan hænge istedet. Nu har jeg fundet løsningen: Anthropologie har svaret……som altid.

Så bliver det vist ikke mere køkkenlampeagtigt!

Lampene kan købes på deres hjemmeside, men til lidt over 100 euro, varer det lige et øjeblik før de indfinder sig i mit lille hjem. 

  1. #1 by Heidi on 21/01/2011 - 10:27

    Hvor er den bare sej! Og mere køkkenlampe bliver det jo ikke – helt enig:) God weekend! Knus; Heidi

Skriv et svar

