lørdagsshopping

Jeg har brugt lørdagen, som lørdagen kun kan bruges mest fornuftigt – en tur ned ad strøget. Normalt holder jeg mig laaaaangt fra strøget og specielt på myretuelørdag, men engang imellem er det nu meget hyggeligt. Så da min veninde skulle ud og shoppe nyt dress til en fest, slendrede jeg med en tur.

Jeg har endnu ikke været inde og se H&M Home afdelingen efter den åbnede på butikken ved Amagertorv. Udvalget kender jeg fra nettet, men måden man shopper på er mildest talt genialt!

Man tager en indkøbsvogn, som er et stykke metalplade, og så “lægger” man ting i kurven ved at tage en magnetbrik med varens billede på og sætter på pladen og så får man udleveret sine ting ved kassen. På den måde slipper man for at slæbe rundt på viskestykker, håndklæder og sengetøj, mens man oser rundt – det er smart!

IKEA kunne lære noget af H&M.

Det er ikke alt, som man kan finde udstillet, men hele sortimentet findes på en væggen.

,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

