nyt år, ny dagbog eller?

Jeg fandt en sjov ting, som jeg ikke har set før: En flerårsdagbog, hvilket giver dig mulighed for at mindes hvad du lavede sidste år ved samme tid.

Supersmart, sjovt minde, god værtindegave og lavet af genbrugsmaterialer – så bliver det da ikke bedre. Der er en fin billedeinstruktion til hvordan du selv kan lave en:

God fornøjelse.

, ,

  1. #1 by Lone on 09/01/2011 - 13:19

    Super god idé…..

    Vil kigge lidt nærmere på hvad der skal bruges, kan du måske skrive lidt om, hvor materialerne kan købes??

    Hilsner Lone

    • #2 by ploefff on 12/01/2011 - 01:29

      Hej Lone
      Idéen var lidt at man skulle finde materialerne derhjemme og genbruge det. Det farvede karton, som deler månederne er lavet af gamle postkort, men du kan også bruge f.eks. morgenmadsæsker. Papiret er kommentar/indekskort, der ligesom datostempel og papirskærer, kan købes i enhver kontorforsyning. Beholderen er såvidt jeg kan se et stykke emballage, men man kan bruge hvilken som helst æske. Prøv at spørge i en skobutik, om de har en børneskoæske til overs eller du kan lave en selv. En idé til kortene er at bruge pap og så sy linier på kortet som på puden i “linieret lykke”indlægget. Jeg håber du kan bruge mine råd. Karen

  2. #3 by Lone on 29/01/2011 - 11:13

    Oki, det er bare pokkers smart…..

    Jeg vil gruble lidt mere videre over hvordan min kalender kan se ud……

    Måske man kunne bruge go-carts…..
    Som delere…..

    Ihhh det er en sej idé…..

    Hilsner Lone

  1. DIY - Minde kalender / Indsamle gode minder året rundt | Lone Søderberg - Kunst og kreative kurser

Skriv et svar

