linieret lykke

Jeg har for tiden 6 ubrugte notesbøger stående i min reol. Jeg har ikke rigtigt nogle planner for, hvad de skal bruges til, men jeg kunne ikke nære mig for de var så fine! Jeg er vild med papir, blyanter og notesbøger, så da jeg fandt disse måtte jeg skrive om dem. Se engang:

Notesbøger til de krøllede hjerne, som man kun kan blive inspireret af og man kan købe dem her.

Eller hvorfor ikke tage linierne et skridt videre og bruge dem i boligen, som mønster på en pude:

Jeg tror jeg kan lugte endnu et projekt.

, , , ,

  1. variety.com

Skriv et svar

