op på væggen

Jeg er glad for ting, som ikke er, hvad de syner og at gøre det selv. Så da jeg så denne her idé ovre hos Sirlig.dk, blev jeg nødt til at dele det med jer. Sirlig har gjort en supernem og sød boghylde selv.

Til forskel fra Nicole Van Schouwenburgs frithængende boghylde, kan du her selv vælge hvilken bog, som er hylden, hvilket gør den endnu mere induviduel og hemmelig. Klik her for at se den fulde instruktion hos Sirlig.

Trenden med natur og det rå i boligen forsætter i det nye år, så om du er til nordisk poesi eller stilren fabrik, så vil disse hyldeknægte passe perfekt ind og så kan du lave dem selv.

Når man bor i byen bliver man sjældent så beskidt at bukserne eller cardiganen ikke kan bruges igen dagen efter. Eller hvad med nattøjet – hvad gør man med det, når man ikke bruger det? Jeg smider tøjet på en stol, når jeg står op eller går i seng. Problemet opstår, når jeg gerne vil sidde i stolen, så skal jeg flytte tøjet igen, men hvorhen? Løsningen er en dedikeret stoleryg til formålet og hvis pladsen er træng, så spar sæddet væk som her:

, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

