godt **hik!* nytår og ååååhhh mit hoved

Festligt fyrværkeri, liflige bobler og hyggeligt samvær. Nytårsaften er hyggelig, men det var igår og 1. januar presser sig på med alle sine tømmermænd og dertil medfølgende træthed. Det er dagen, hvor man skal blive i sengen og hygge med burgersnask og masser af tv.

Jeg har en dårlig nyhed: Jeg har smugkigget i tvprogrammet og jeg sad ikke just og jublede, så jeg har youtubet for dig og fundet nye klip. Thom Filicia har et nyt program på stylenetwork, som hedder “Tacky House”. Du kender ham fra “Queer eye for the straight guy”, hvor han er teamets designguru.

I hans nye program hjælper han igen folk uden stil med at få et bedre liv med smukt design i bedste amerikanske makeoverstil.

Klippene er ikke så lange, men med dagens nedsatte opmærksomhedskapacitet, passer det vist meget fint. Her er et klip om hvor forfærdelige blonder er:

Som altid foreslår youtube selv flere klip, så du ikke skal arbejde alt for hårdt. Hvis du er ny her på bloggen, så er der selvfølgelig også programmet “Small space, big style”, som jeg har blogget om før.  Her er et af mine absolut yndlingsklip:

God 1. januar og drik et glas vand – det siger de kloge skulle hjælpe.

, , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

