udsalg i Bolia.com

Så er januarudsalget skudt igang og jeg har fundet mit første køb. Forskellige vaser fra Bolia.com, hvor man kan købe 4 og nøjes med at betale for 2. Jeg kunne ikke helt bestemme mig, så det blev til 5 vaser for ialt 217 kr. Vaserne på billedet hedder “Change” og “Drop”, er af tykt glas og fås i klar, blå, lilla, pink og røgfarvet. Desværre havde de ikke flere “Change”skåle i den farve, jeg gerne ville have, men det er jo derfor det hedder tilbudsjagt.

At købe boligtilbehør på udsalg er ikke så forskelligt fra at jagte tøj. Der gælder nemlig de samme regler for, hvad du bør gå efter for ikke at ende med ral fordi du blev forblændet at et supertilbud.

I efteråret fulgte jeg Apartment Theraphys 20/20 cure og det gik egentlig meget godt. Jeg ryddede op, mugede ud og købte blomster. Efter en tur forbi den fantastiske blomsterbutik ved siden af Magasin, kom jeg hjem og opdagede, at jeg ikke havde nogle store vaser, til at sætte mine nyindkøbte blomster i. Så der var jo ikke andet at gøre end at sætte vaser på listen og improvisere en vase.

“Listen” er en lille oversigt jeg holder bag i min kalender over ting jeg skal huske, hvis jeg alligevel er i en bestemt butik. Også selvfølgelig ønskerne, som kan opfyldes, hvis jeg finder et godt tilbud som fine glasvaser.

, ,

  1. #1 by Tine Frostholm on 29/12/2010 - 08:55

    Hej :o)
    Hvor er de fine, de vaser! Det er et godt køb du har gjort dér! Mon det var helt tilfældigt, at du ikke kunne bestemme dig? De ser jo fantastiske ud i en klynge, som du har arrangeret dem. Også selvom du måske ikke vil have blomster i dem alle på én gang. God idé med en ønske-/huskeliste i kalenderen ;o) Det kunne jeg selv godt blive bedre til…
    Med ønsket om et godt nyt blogår,
    Tine

  2. #2 by ploefff on 30/12/2010 - 18:47

    Efter en tur i Fields, fandt jeg også en Change skål. Det er tilbudsjagt🙂

  1. køb blomster, køb blomster, en rose så pink « stuen tv.

Skriv et svar

