indpakning

Jeg er færdig med at købe julegaver og nu er det tid til at få dem pakket fint ind. Jeg er så småt begyndt at med dem, som skal leveres inden juleaften. Jeg er stor fan af brunt papir, fordi det giver en perfekt baggrund til de festlige kulørte bånd. Det brune papir er genbrugt, så det bliver fint og krøllet, hvilket er meget praktisk, fordi gaverne skal transporteres og en superskarp indpakning desværre ikke altid, når helskindet frem. Faktisk er jeg helt holdt op med at købe indpakningspapir. Vi får så meget papir ind af døren at der er rigeligt at vælge imellem. Prøv f.eks. avispapir og røde silkebånd. I år har jeg valgt at lime nogle små farverige fugle af træ fra Søstrene Grene på manila mærkerne til at give det sidste pift og voila:

Det var min idé og her er nogle flere jeg har fundet i min søgen efter inspiration. Først er der bundet pynt på pakkerne. Jeg synes det er sjovt med et initial på modtageren istedet for et kort.

Men hvis man hellere vil have et kort er her en anderledes måde at fastgøre det på.

Her i nærbillede. Jeg synes at det hånddekorerede kort er supersødt, enkelt og en rigtig god idé.

, , , , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

