bedre sent end aldrig….eller

Jeg ved det ikke bare er mig, som synes at december raser afsted og at jeg er håbløst bagud med det hele – ikke mindst at få pyntet op. Sidste weekend nåede jeg at få hentet kassen med julepynt frem og opdagede at jeg i virkeligheden ikke har særligt meget pynt til hjemmet, men primært til træet. Eftersom jeg ikke kommer til at købe et træ i år, må jeg jo være lidt kreativ. Her er glaskugler i forskellige størrelser trukket tilfældigt på snor til en voluminøs klase af julestemning.

Dørkammen er en anden måde at opbevare af julegaverne eller måske et virkeligt alternativt juletræ.

Genbrug en gammel bog eller måske nodeark og en kræmmerhusproduktion senere er du klar til at samle en smuk krans, som kan pynte på hoveddøren. Hvis du ikke lige har smukt ældet papir liggende, så kan du snyde og printe et par nodeark ud og farve dem med te.

Den supersimple løsning er en guirlande af grankogler. Hvis du borer et lille hul i bunden og limer en løkke fast med en limpistol er de nemme at trække på en snor.

Og med lidt tålmodighed kan du kaste sig ud i det største papirklip jeg nogensinde har set.

, , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

