julegaveidéer

Jeg har en hemmelighed: jeg er vild med kitschy gadgets og en af mine gadgetpushere er en hjemmeside, som hedder http://www.coolstuff.dk. Den er primært henvendt til mænd og har masser af bras, men ind imellem falder jeg over de fineste guldkorn. Her er det en sæbedispenser formet som en næse som den unge Brett har fundet en anderledes placering til. Klik på billedet for at se hele touren af hans hjem ovre på Apartment Theraphy.

Her et nærbillede af tuden.

En anden virkelig cool ting er denne frithængende boghylde designet af den hollandske designer Nicole Van Schouwenburg, som forsvinder fuldstændigt ind i de øvrige bøger i stakken. Og så synes jeg at det er meget sjovt at “bogens” titel er fransk for “dette er ikke en bog.”

Så er der også Wood Clock, som bliver til en blok rå træ når det er slukket.

Og Sunjar som lader op i vindueskarmen om dagen for at sprede sit varme lys om aftenen. Lampen fås også i blå, men så hedder den Moonjar.

Jeg har selvfølgelig ikke glemt at det er jul og hvad er hyggeligere end hjemmebag, som gør alle tilfreds med stykker i forskellige størrelser.

Til sidst skal træet pyntes og med genbrug gør man også godt. Her er juletræspynt skåret ud af printplader. En rigtig fin idé til at genbruge noget som ellers ikke traditionelt genbruges.

, , , , , ,

  1. #1 by polterabend on 01/08/2013 - 22:14

    Stjernen er ret fed, den må jeg ind og købe🙂

  1. op på væggen « stuen tv.

Skriv et svar

