hvad en dags arbejde kan blive til

Igår gav Casalicious os et super tip om Muutos lagersalg. Det var kun i dag ml. 11 og 15 så uh og afsted over stepperne det gik og lykkelig hjembragte jeg 3 gule E27 pendler designet af Mattias Ståhlbom. Til alt held kom vil lige forbi en åben Silvan, så jeg kunne proviantere de sidste småting, for jeg havde jo en plan med alle de fine lamper. Jeg har tidligere skrevet om klaser af lamper og det var målet for strabadserne. I mit indhak har jeg monteret en hylde og bygget kasser, så jeg har ekstra opbevaring, men det lavere loft og mangel på lys gør indhakket til et meget mørkt hjørne. En gardinstang og lidt reservedele fra værktøjskassen senere blev resultatet som følgende:

Og her et nærbillede. De finurlige dyr i rammnerne er kunstryk somjeg har købt på en tur til Berlin. De er lavet af en hollandsk kunstner, der hedder Johan Potma. Han har skabt et univers af det grimme og til tider grumme, men altid elskelige.

Hylden skal males og der skal føjes flere lamper til efterhånden som jeg falder over sjove eksemplarer, men for nu er jeg ganske tilfreds.

, , , , ,

  1. #1 by Heidi on 06/12/2010 - 13:59

    hvor er det bare blevet godt! Tillykke med dine nye lamper!

    • #2 by ploefff on 07/12/2010 - 00:08

      Jeg er også superglad for dem. Det kan godt betale sig at begive sig ud i snestormen sådan en søndag formiddag.

  2. #3 by casalicious on 06/12/2010 - 14:39

    Hvor fint det er blevet ;o) Sin helt egen sjæl. SUPER
    Godt du kom forbi lagersalget…. har faktisk aldrig været der selv, da jeg altid har haft 1000 andre ting den dag….
    Super fin blog ;o)
    Marina
    Casalicious.wordpress.com

    • #4 by ploefff on 07/12/2010 - 00:05

      Mange tak og tusind tak for tippet🙂

Skriv et svar

