tag isen med indenfor

Har du ikke plads eller tålmodighed til at lave islygter kan man sagtens snyde lidt:

Både Holmegård og Kosta Boda har lavet stager som ligner is, men prisen er også derefter. På min Tivolitur fandt jeg disse fra W By Hand:

Stagerne findes i 2 størrelser til henholdsvis 35 kr for de små og 50 kr for de store. Bodden ligger overfor den flyvende kuffert og de har mange fine og billige glasvarer. Det er desværre sådan at firmaet er lukket, men heldigt for os sælger de som følge heraf varelageret til indkøbspris. Det var ikke meningen at jeg skulle have andet end stagerne, men jeg kunne altså ikke stå for denne vase:

Jeg synes at vasen ligner sæbebobler. Den er 30 cm høj, fås også i sort og til 350 kr synes jeg den er et køb!

, , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

