velkommen hjem

Jeg er ikke udbredt begejstret for amerikansk indretning, men engang imellem popper et helt exceptionelt hjem op. Apartment Theraphy har været på besøg i Providence, Rhode Island og her er et hjem, hvor øjet kan blive ved med at opdage nye skatte. Jeg har valgt et par af mine yndlingsbilleder ud, som du kan se herunder.

Første billede er af familiens spisestue, hvor de dunkelt malede vægge virker som en fantastisk baggrund til de lyseblå stole. Læg også mærke til de 2 udstoppede ravne, der er brugt som bordpynt.

Læsehjørnet er holdt i sandfarvede nuancer uden at glide i et, fordi her er valgt forskellige strukturer, som stik og metal. Jeg har selv et søkort liggende med den drøm at det en dag skal op og hænge og den sorte ramme er et godt bud på, hvordan jeg kan undgå at kortet med sine pasteller ikke forsvinder ind i væggen.

Et nærbillede af kunst. Jeg lægger stor vægt på humor i indretningen og jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet over billedets budskab.

I børneværelset er det især det malede loft som faldet i øjnene og endnu mere så, på grund af lampeskærmens optimistiske orange farve.

Hvis du er inspireret og gerne vil læse hele artiklen, så klik her

,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

