worry bunnies

Uh, det er farligt at surfe på Etsy.com for der er altid et eller andet man bare ikke kan leve uden. Jeg har ellers nedlagt forbud mod flere dyr i mit hjem, da jeg synes at det efterhånden var ved at tage overhånd, men så så jeg worry bunnies i Colleen Downs shop loopy booby

Worry bunnies er sky små skabninger. De er unødvendigt bekymret og lige meget hvad du siger, lader intet til at dulme deres bange anelser.

Her er Gerald. Han lider af søvnløshed og han er bange for at hvis det forsætter, så vil Julemanden springe hans skorsten over.

Louis er bange for at aliens kommer for at stjæle hans organer.

Og Ronald er bange for nisser. Han synes de er uhyggelige med deres spidse ører og sådan.

Frøken Downs laver også goth dukker mm., men det er klart worry bunnies som har vundet mit hjerte.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

