slut med toiletrullehelvedet

Jeg er typen, som hellere vil undvære end at købe noget, som jeg ikke er tilfreds med, herunder en toiletholder. Jeg har fundet min, men er du i samme båd, så er her en lille gør det selv-sag, som rimeligt godt forklarer sig selv. Den er svinebillig og hurtig at lave. God fornøjelse.

Rigtig god ide til miniature københavnerbadeværelset. Nu er der i hvert fald ingen undskyldninger for en våd toiletrulle, når man med et snuptag kan hænge rullen på håndtaget på dørens yderside, mens man er i bad.

, ,

  1. #1 by TK-Trading on 05/03/2012 - 23:42

    Hej faldt lige over din blog, om måtte lige smide en kommentar her🙂

    De billeder du har vist her med hvad man kan lave med en renseribøjle ser altså bare super sejt ud. Jeg synes det er rigtig fedt, at se når andre kan få noget super kreativt ud er en så simpel ting som en renseribøjle. Så thumbs up herfra😉

  1. har du fået bøjle på? « stuen tv.

Skriv et svar

