knag’me smart

Ovre hos Apartment Therapy tager de på besøg i spændende boliger. En detalje jeg fladt pladask for, er de svævende knager i Douglas og Matthews entre.

Det giver knagerne en næsten ikkeeksisterende karakter som de hænger der. Jeg ved ikke hvor knagerne er fra, men en gåtur i København, hvor jeg fandt disse, gav mig en ide:

Jeg har i et tidligere indlæg skrevet om New Nordic tendensen og disse knager er lige i tråd med stilen. Basalt set er det jo bare et afbarket træ med en øsken i toppen. Det skulle nok være til at finde ud af og om ikke andet kan man gå i barndom og lege Emil fra Lønneberg en aftens tid. Og træet – tja hvis du ikke kan finde grenaffald, så er der jo altid et juletræ som man skal skaffe sig af med. Så er det bare at hænge knagen op i en wire og voila: fine, svævende og selvgjorte knager.

, , , ,

  1. #1 by kamilla stilling on 23/11/2014 - 23:21

    Hvor kan man købe rensdyrene henne?

  2. #2 by ploefff on 25/11/2014 - 00:09

    måske du har skrevet kommentaren under et andet indlæg end du ville spørge til, jeg er ikke sikker på hvilke rensdyr du mener, kan du uddybe dit spørgsmål?

Skriv et svar

