trip, trap trapper

Jeg er besat af trapper for tiden, hvilket er dybt fjollet for jeg bor i et plan og har ingen planer om at udvide i nogen retning, men derfor er de altså megaseje alligevel – de der trapper.

Prøv selv at se om du ikke vil give mig ret:

Så jeg har besluttet at jeg vil have trapper. Hvor og hvordan har jeg ikke helt regnet ud, men det er ikke umuligt:

Jeg ved godt hvad, der satte min trappeskrukhed i gang. Det var en notits i det svenske Elle Interiör om Josefin Hellström-Olssons eksamensprojekt “Contradiction” fra Beckmans Designhögskola, som gjorde mig helt syg efter dem. Jeg er vokset op i et hjem med trapper og jeg synes, det giver hjemmet karakter med listige trin. Med min tidligere omtalte boligsituation taget i betragtning, har trapper i mit hjem lange udsigter – troede jeg, for se engang her:

jeg er helt vild med den blå i midten og med skuffer og andre gemmesteder, så kan jeg vist godt tillade mig at forkæle mig selv med en trappe. Her er nogle ideer, hvis du også kan mærke skrukken sætte ind:

Her har de bygget en vinreol, som passer ind under den eksisterende trappe, men hvorfor ikke nøjes med indsatsen, bare husk at en trappetrin skal være ca. 62 cm (vandret+lodret) for at give en behagelig trin højde.

 

, , ,

  1. #1 by Heidi on 01/11/2010 - 09:27

    Hvor er det bare sejt – forstår godt at du vil have en trappe:) Tak for god inspiration! Knus; Heidi

    • #2 by ploefff on 05/11/2010 - 14:40

      Velbekomme og tak for kommentaren🙂

    • #3 by Mette on 13/05/2012 - 22:13

      Hvis det er en hemsetrappe du søger, skal du se trapperne fra arke.dk. Det har aldrig været nemmeret at finde den rette trappe

  1. lige på trapperne « stuen tv.
  2. jeg vil ha’ badekar, jeg vil ha’ badekar!…. og sauna « stuen tv.

Skriv et svar

