sagelig søndag

Det er søndag og tid til at hygge sig og slappe af med lidt hjemmelige sysler. I nat satte vi urene 1 time tilbage, hvilket betyder, at det bliver tidligere mørkt, men mørke, det er der råd for. Her er nogle superfine holdere til fyrfadslys, jeg har fundet på Calinas blog gennem Bungalow 5:

Som du kan se skal du kun bruge noget tyk ståltråd og en næbtang, for at komme i gang. Jeg har tænkt mig at de skal hænge i mit vindue, mens jeg venter på at det bliver tid til julepynt.

  1. påklædningshus « stuen tv.

Skriv et svar

