Contrast

En stor del af at indrette et hjem er at finde de butikker, hvor du bare MÅ købe noget. For mit vedkommende er en af yndlingene i toppen af listen Contrast, som ligger et stenkast fra Kgs. Nytorv, her i København. Jeg tror ikke, at det er lykkedes mig at gå ind i butikken, uden at komme ud med en pose i hånden. Deres mix af sjovt og finurligt køkkeninteriør med en tegneserieagtig tilgang udformning, rammer mig lige midt i min designæstetik.

Contrast er en rigtig god butik fordi de udover deres opfindsomme udvalg også har kvalificeret og søde ekspedienter, som ved hvad de taler om. Hmm måske er det årsagen til posen i hånden…hvor om alting er så har jeg aldrig gjort et fejlkøb i butikken og det alene, sender butikken ind i min top 10 med raketfart.

Jeg skrev jo at jeg aldrig går tomhændet derfra og du skal da heller ikke snydes for mit sidste køb:

Jeg har været på udkig efter en sæbedispenser, for jeg synes at flydende håndsæbe er mest praktisk og hygiejnisk, men de beholdere de kommer i er rærlige. Det er specielt “hovedet” af dispenseren, som jeg er utilfreds med og den del, som aldrig rigtig ændre udseende på de forskellige designs, men TADAAA….Jeg giver dig Birillo fra Alessi. Her har de fundet en måde at kamuflere min yndlingshadedel og lavet et fænomenalt design. Faktisk er jeg så glad for den jeg har stående på mit badeværelse, at jeg også har købt en til mit køkken.

, , , ,

  1. #1 by Construction jobs Bc on 18/03/2016 - 18:10

    This is really interesting, You are an excessively professional blogger.
    I have joined your rss feed and sit up for looking for more of your fantastic post.
    Also, I’ve shared your site in my social networks

Skriv et svar

