20/20 kuren

En rigtig god blog er den amerikanske Apartment Theraphy af Maxwell Gillingham-Ryan. Her er både et forum for bloggens brugere, som kan hjælpe hinanden med deres indretningsproblemer, der er rundvisninger i seje boliger og meget meget mere. Noget jeg rigtig godt kan lide ved denne blog er, at der er en lidt mere holistisk tilgang til indretning. Det vil sige at bloggen ikke kun fokuserer på de nye trends og smarte boligreportager, men også på hvordan du har det med dit hjem.

Hjælp, mit hjem er et synderligt rod!

Et stort emne er rod, for rod forstyrrer øjet og kan medføre at man slet ikke har lyst til at opholde sig i et rum. Sådan har jeg det med min stue efter radiatoren blev flyttet fra bag døren, hvor den regerede med sine to indstillinger – sauna eller tundra, til under vinduet, hvor den varmer så fint.

Inden radiatoren blev flyttet havde alt sin plads og der var de møbler, der var plads til og brug for. Nu står stole stablet oven på hinanden ved siden af en malplaceret og meget overflødig sofa og mit spisebord og stole er adopteret væk. Kort sagt er hyggen gået hjemmefra og jeg kan ikke rigtigt bestemme mig for, hvilken retning jeg skal tage stuen i, fordi rummet er uoverskueligt og uinspirerende eller sagt på en anden måde er min stue trist. Her trænger helt klart til at blive ryddet op, men problemet som altid: hvor skal jeg starte? Som sendt fra himlen har Maxwell et svar: En plan til at takle dit hjems uvorenheder i 20 min om dagen i 20 dage – eller “the 20/20 cure”

Med en lille video guider Maxwell dig gennem dagens opgave, så du om 20 dage har et gladere og mere færdigt hjem. Kuren startede i sidste uge, men du kan sagtens nå at være med. Klik her, hvor første dagens opgave venter på dig.

, , , ,

  1. udsalg i Bolia.com « stuen tv.

Skriv et svar

