SchubLaden

Jeg må tilstå at jeg elsker Berlin, så da jeg faldt over SchubLaden, faldt begejstringen på ingen måde.

Schub betyder skuffe og laden butik på tysk og skuffer lige præcis hvad butikken sælger. Indehaveren Franziska Wodicka giver nyt liv til gamle skuffer, som hun støver op rundt omkring på genbrug og hos private. I samarbejde med en snedker, giver hun skufferne nyt liv ved at kombinerer de gamle skuffer med moderne skelet til unike og fantastisk smukke skuffedarier.

Jeg er specielt vild med den sidevendte skuffe – den er den perfekte løsning på opbevaring i min entre.

, , , ,

  1. #1 by Line Due Jensen on 21/10/2010 - 15:37

    Hvor er den FIN!! Skal helt sikkert tjekke hjemmesiden ud!

Skriv et svar

