mighty morphin powersofa

Jeg er fascineret! Her er en sofa, der næsten går Transformes i med alle justeringesmulighederne. Jeg er sikker på, hvis man justerer nok på den, kan den blive til en græsslåmaskine og så kan jeg ikke lade være med at tænke på sommerfuglelarven fra den tegnede udgave a Alice i eventyrland.

måske er det bare mig, men prøv selv og sammenligne.

Jeg synes den ser såå hyggelig ud at den er lige til at flytte ind i! Den er godt nok enorm, men jeg har tjekket – den fås med færre moduler, så også stuer mindre end fabrikshaller også kan lege med. Sæderne kan foldes og svinge og ryglænet kan justeres i så mange positioner at man helt taber pusten. Prøv selv at se:

Og det sidste ord til fabrikanten:

“By appreciating change, you discover inner peace”

Det er store ord for en sofa, men det er jo også reklame.

, , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

