truely wonder bread

Skulle du være så heldig at eje et maleri, så er chancen for at det kommer fra genbrug/loppemarked relativt stor vil jeg gætte på. Man kan finde mange fine billeder den vej igennem, men oftest kunne de godt trænge til en rengøring. Skarpe rengøringsmidler er ikke en god idé, men jeg fandt dette fiffige trick på bloggen Brick House, der foreslå at rengøre malerier med et stykke hvidt toast brød – jeg har testet det og det virker!

Jeg brugte en kernebolle, som ikke holdt formen så fin som den afbillede bagel, men smuldrede til atommer, men resultatet er ikke til at tage fejl af: farverne står meget klarere end før.

Så godt et trick kan jeg jo ikke holde for mig selv, så her er linket til brick houses fantastiske indlæg.

, , , , , ,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 230, der følger denne blog